חדשות ומבצעים
Write2me.co.il

כתיבת עבודות סמינריונית בתשלום

10 סיבות טובות לא להשתמש במשחקים פרוצים

כולנו מכירים את הדילמה הזו, אנחנו משקיעים אלפי שקלים ברכישת קונסולה חדישה או מחשב אישי משוכלל ואביזרים נלווים ואז אנחנו מגיעים לשאלת המשחקים ותמיד עולה שאלת המיליון דולר, האם להשתמש במשחקים גנובים/מועתקים או להשקיע מאות שקלים עבור כל משחק.
בדרך כלל עלות ההסבה של הקונסולה שברשותנו לכזאת שיודעת לקרוא משחקים פרוצים היא זעומה ביחס לתמורה (כמה מאות שקלים) והמשחקים מאוד נגישים וזולים, החל מ-5 שקלים לדיסק צרוב עם משחק ועד לדיסק קשיח נייד עם מאות משחקים בעלות של 500 ₪. אז למה לא?
ובכן, יש הרבה סיבות למה לא לרכוש משחקים גנובים ומועתקים, צוות Xgadgetבחר להביא בפניכם את עשרת הסיבות שלו למה כדאי להימנע מהנושא:

  1. בשביל ההרגשה – כולנו מכירים את התחושה וההתרגשות ברגעים שלפני פתיחת המשחק. הרגשה של משהו חדש ומלהיב שוטפת את הגוף ומלהיבה את הנפש. השניות בהן המשחק החדש נפתח ונכנס לראשונה לקונסולת המשחקים הן יקרות מפז ונדירות מהן כמוהן.
    לעומת זאת, התחושה של משחק צרוב ב-5 שקלים מרגישה בהתאם, במיוחד אם מקבלים כמה וכמה משחקים (5 שקלים, לא תיקח?).
  2. בשביל החינוך – כהורים אנו רוצים לשמש דוגמא אישית ומודל לחיקוי עבור ילדינו, ומה יותר טוב מלהראות ולהדגים שגם אם אף אחד לא יתפוס אותנו אנחנו נעדיף לשלם מחיר ולא לעשות מעשים שאסור.
  3. כי אסור – החוק במדינת ישראל ובעולם קובע ששימוש במשחק מועתק מהווה הפרה יסודית של זכויות היוצרים של משחק המחשב. כמו כן, מי שנתפס עשוי למצוא עצמו במצב לא נעים בו הוא נתבע על כמה עשרות אלפי שקלים בגין הפרת זכויות יוצרים.
  4. כי זה הפרנסה של מישהו – הפקה של משחק מחשב טוב היא לא עסק פשוט בכלל. עובדים על זה טובי המוחות כולל במאים, מפיקים, עורכי וידאו ואנימציה, תסריטאים וכו'. המשחק הזה שאנחנו לוקחים בלי לשלם עליו עלה למישהו הרבה מאוד כסף, ואנחנו כאן בשביל להחזיר לו את ההשקעה.
  5. כדי להיות ירוקים יותר – משחקים ומוצרים ב-5 שקל יוצרים בזבוז גדול וע"י כך מזהמים את הסביבה.
  6. כי זה לא כזה יקר – מי שהפרוטה לא מצויה בכיסוי ולא מעוניין לרכוש משחקים ב-200 ₪ ומעלה, יכול תמיד לרכוש משחקים שקצת התיישנו (והם לא פחות טובים) במחירים של עד 150 ₪.
  7. משחקים מרובי משתתפים אונליין – רבים מהמשחקים החדשים כוללים בתוכם אפשרויות למשחק מרובה משתתפים על רשת האונליין. חבל לפספס את החוויה בגלל משחק מועתק שלא מאפשר זאת (לא ניתן לשחק אונליין במשחקים מועתקים).
  8. לשמור על הקונסולה - משחקים חדשים דורשים עדכוני גרסה של קונסולת המשחק. כבר יצא לנו לראות הרבה מאוד קונסולות "פרוצות" שננעלו ברגע שהעדכון גרסה מצא שהקונסולה נעולה. תיקון הקונסולה יכול להגיע ל-600 ₪ ויותר.
  9. וירוסים ותוכנות זדוניות – כאשר מכניסים משחקים לא מקוריים לקונסולת המשחק, יש סיכוי לא מבוטל שמי שפרץ את המשחק הכניס עוד כמה "אורחים" למשחק כגון: וירוסים, רוגלות ותוכנות זדוניות.
  10. חוברת הפעלה ותמיכה – כשקונים מוצר מקורי מקבלים איתו גם חוברת הפעלה למשחק ותמיכה של היצרן והמשווק.
 
ואם כל אלו לא מספיקים אז הסיבה שאנחנו ב-Xgadget מאמינים בה יותר מכל היא קארמה טובה. לקנות משחק מקורי זה לשחרר אנרגיה חיובית לעולם.