חדשות ומבצעים
Write2me.co.il

כתיבת עבודות סמינריונית בתשלום

מכוניות 2 - Cars 2

Avalanche Software עשו את הבלתי יאמן והמשחק מכוניות 2 מתעלה על הסרט המקורי.


אם מישהו היה אומר לנו לפני מספר חודשים שעומד לצאת משחק חדש, מבוסס על סרט, שירתק אותנו לקונסולות המשחק אז ככל הנראה היינו מתגלגלים מצחוק ומדווחים עליו למוסדות בריאות הנפש המתאימים לצורך הפרדה מהאוכלוסייה הכללית.

אבל המשחק מכוניות 2 (Cars 2) הצליח בדרך נס לספק את הסחורה ואף לדחוק הצידה מותגים מובילים כמו מריו קארטינג (Mario Kart)

בד"כ משחקים שמבוססים על סרטים, כגון הארי פוטר, רובוטריקים 2, מאכזבים ביחס לסרט ולכן על הרקע הזה אין ספר שמכוניות 2 הוא בשורה מרעננת בז'אנר משחקי המחשב המבוססים על סרטים.

בהמשך לקו שהכתיבה נינטדנו עם מריו קארט, מכוניות 2 מספקת חוויה קופצנית של מרוץ מכוניות, עם מגוון כלי נשק, מצבים ומסלולים. הכול כאן מאוד מוכר ממשחקי המרוץ-ארקייד, אבל ניכר לעין השינוי המרענן והשמחה הקורנת של מכוניות 2 שלא מפסיקה לספק את הסחורה.
שריפת צמיגים, קפיצות צפרדע, גלגולי אוויר, וסלטה של 180 מעלות הם רק חלק מארסנל הביצועים במשחק.לתיבול המשחק כלי הנשק כוללים רובים, משגרי טילים, פצצות מתבייתות, שמן מחליק ועוד.

הגרפיקה והעיצוב של המשחק הם אחד הדברים היותר טובים שקרו. עיצוב המסלולים מרהיב ביופיו ויש מגוון רחב של משימות קרב ומרוץ. המסלולים הם בעצם דרכים צבעוניות עם מלא מחלפים, דרכים נסתרות שעוזרים לשחקנים לשפר את הביצועים. כמו כן יש למסלולים המתקדמים הרבה מאוד מה להציע.

החיסרון במשחק מבחינתנו הוא מבנה הקמפיינים שאינם גמישים במיוחד, שלא לומר קשיחים. השחקן נזרק למסלולים ולקרבות בצורה דיי חיוורת וחסרת מעוף ואז גם דיי קשה לעקוב אחרי ההתקדמות. לא ניתן להחליף מכוניות בין המשימות מבלי לעבור דרך המסך הראשי שזה גם חיסרון דיי גדול כי אם בחרת בדמות חזקה ואימתנית בשביל קרב היא לא תתאים למרוץ אחר כך שדורש דמות יותר מהירה וקופצנית. כמו כן, לא קל ללמוד את רזי השליטה במשחק,  אם כי גם לא מסובך מדיי.

מאכזב למדי שאין אפשרות למשחק מרובה משתתפים ברשת, אבל ניתן להתחבר לאתר המשחק ברשת ולצבור עוד כמה נקודות במשחק. כמו כן ניתן לשחק עד ארבע משתתפים בחיבור מקומי (המסך מפוצל לארבע) ולהתקדם בקמפיינים תוך כדי משחק תחרותי עם החברים.

לסיכום, ב- Avalanche Software פיצחו את הקוד הגנטי של משחקים מוצלחים לילדים. יש אמנם מעט מקום לשיפורים אבל אלו מחווירים לעומת חווית העצומה שמקבלים מהמשחק.

 

צוות Xgadget ממליץ בחום על מכוניות 2 לילדים עד גיל 15 וגם למבוגרים cool

המשחק זמין ל-Wii, Xbox ו- PS3