חדשות ומבצעים
Write2me.co.il

כתיבת עבודות סמינריונית בתשלום

מי אנחנו


אתר Xgadget הינו אתר המתמחה במסחר מקוון המשלב אלמנטים חדשניים של מסחר בינלאומי ושירות לקוחות מבוסס טכנולוגיה וחדשנות.

האתר מציג סחורות מרחבי העולם החל בצעצועי היי-טק, משחקי מנהלים, אביזרים מתוחכמים, מוצרים פרסומיים, גימיקים, פטנטים, גאדג'טים מתנות מקוריות ועוד שלל הפתעות מיוחדות ומדהימות שלא ידעתם בכלל שקיימים וכלה במוצרי טכנולוגיה יוקרתיים כגון מכשירי טלפון, טאבלטים ומכשירי ניווט.

המוצרים הנמכרים על ידינו הינם המוצרים המבוקשים ביותר ממיטב החברות בעולם וממיטב היצרנים. אנו שוקדים ועומלים על הרחבת מגוון המוצרים באתר באופן תמידי על מנת שתמיד יהיה לנו מה לחדש לקהל לקוחותינו, גם בביקורם הבא!

שיטת המסחר של Xgadget מבוססת על תיווך בין הלקוח בארץ ליצרן הסופי בחו"ל ולכן אנו יכולים לשמור על מוצרינו עדכניים בכל עת ובמחירים אטרקטיביים לשוק הישראלי.

אתר Xgadget חרט על דגל את העקרונות הבאים:

אמינות – אנו נכבד את ההסכם בינינו לבינכם, בלי אותיות קטנות ובלי להתחבא מאחורי פרשנויות מוזרות. מה שתרכשו זה מה שתקבלו, בלי להתחכם.

חדשנות – המוצרים המוצעים למכירה בחנות מתעדכנים באופן תמידי ועל בסיס יום יומי כך שתמיד תוכלו להישאר מעודכנים במוצרים העכשוויים

מחירים תחרותיים – אנחנו לא מתחייבים להיות הזולים ביותר (למרות שכן נהיה בחלק גדול מהמקרים), אנחנו כן מתחייבים להיות תחרותיים במידה רבה עם השוק הישראלי.

שירות לקוחות – אנחנו נספק מענה לכל שאלה ובעיה תוך 24 שעות ממועד הפניה ללא זמני המתנה ארוכים. כמו כן, נספק ללקוחותינו מגוון דרכים ליצור איתנו קשר: טלפון, פקס, מייל, סקייפ (Skype) ועוד, כך שלקוחותינו לא יבזבזו זמן יקר בהמתנה למענה.

בטיחות ואבטחת מידע – אנחנו לא נמסור שום מידע של לקוחותינו לצדדים שלישיים לצרכים שיווקיים.

 

 

אתר Xgadget  מופעל באופן בלעדי ע"י חברת Xgadget שיווק מתנות ומשחקי מחשב.