חדשות ומבצעים
Write2me.co.il

כתיבת עבודות סמינריונית בתשלום

10 סיבות לא לקנות באינטרנט מספקים בחו"ל

כמה פעמים טיילתם לכם באיזה אתר קניות עולמי ונדהמתם מהמחירים.... לכולנו זה קרה....
בטח גם יצא שהגעתם לעבודה, לאוניברסיטה או לכיתה ושמעתם על ההוא שקנה בחצי מחיר מסין ומהמזרח הרחוק.
בשלב זה אתם כבר רואים עצמכם עם המוצר ביד ותג מחיר חלומי של חצי מחיר ואפילו פחות.

בשלב זה נרצה להזכיר לכם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שנותנים את כרטיס האשראי:
  1. חלק גדול מאוד מהמוצרים הנמכרים בהפרשי מחיר גדולים הם זיופים ברמה נמוכה. למרות שאולי אין לכם התנגדות לקנות מתנה לתינוק של השכנים בובת ברבי "תואמת", מובטח כי תרגישו הרבה פחות בנוח לאחר שזו תתפרק תרגישו הרבה פחות בנוח שלא לאמר "מפודחים". ולא, לא מוכרים נעליי נייק חדשות ב-50$ או מעילי עור מקוריים ב-100$ - אם זה המחיר דעו מראש שזה זיוף.
  2. האינטרנט מפוצץ בנוכלים ובגנבים שכל רצונים הוא שתוציאו את כרטיס האשראי ותתנו להם כמה דולרים. כמובן שאתה המוצר לא תראו לעולם.
  3. קניתם מוצר מסיני שבקושי מדבר אנגלית? מעכשיו והלאה הסיני הזה הוא הכתובת שלכם לכל הבעיות תלונות ובקשות, ועם האנגלית שלכם והאנגלית שלו רוב הסיכוי שלא תגיעו רחוק.
  4. זמן - החבר שסיפר על הכיסוי מגן לפלאפון בדולר שכח גם לציין שהוא חיכה לו כמעט חודשיים ובינתיים האייפון שלו נשרט ונסדק. העיקר שחסכנו דולר.
  5. מיסים - רבים רואים את המחירים בחו"ל של מכשירים סלולאריים ומחשבים ניידים ומזילים ריר על המחיר. "תקנה באמאזון, אתר אמין" הם אומרים ואני מסכים איתם ברוב המקרים. רק שרבים וטובים שוכחים את החבר הטוב של כל אזרח בישראל - המס. על מוצרי יבוא חלים מיסים בשיעור של החל מ-16% ועד מאות אחוזים על מוצרים נבחרים. שלא לדבר על זה שהמכס עשוי להחליט שהסלולארי החדש שקניתם לא עומד בתקן הישראלי ולכן לא ניתן להכניס אותו לארץ (בדיוק מה שקרה בארץ עם האייפד iPad כשהגיע לראשונה).
  6. עלויות חבויות - קניתם מוצר בשירות מהיר עם חברת שילוח עד הבית? חכו שתראו את החשבון, אם המוצר לא זכאי לפטור במסגרת יבוא אישי רוב הסיכוי שתקבלו חשבון מפוצץ עם הרבה עלויות שלא שמעתם עליהם - עמילות מכס, עלויות מיחשוב, מיסוי, אחסון ועוד. חברות השילוח יודעות שאתם שבויים שלהן ולכן יכולות להעמיס עליכם עלויות כרצונן.
  7. אחריות - הנגן MP3 הפסיק לעבוד אחרי שבועיים? ברוב המקרים תמצאו שאין ממש עם מי לדבר.
  8. החוק הישראלי - החוק הגנת הצרכן הישראלי מגן עליכם ומגדיר כל מיני חוקים צרכניים שבאו להגן על הצרכן הקטן מפני הסוחר הרמאי.  ביטול עסקה, אחריות, החזרות ועוד הם רק חלק קטן מהזכויות שאתם מקבלים מתוקף החוק. לעומת זאת, בקנייה מאתר בחו"ל אין שום אפשרות לאכוף חוקים אלו ובמקרה של אי עמידה בתנאי העסקה כל מה שיוותר לכם הם לוותר או לטוס לחו"ל ולתבוע.... לא מומלץ.
  9. חברות אשראי לא מספקות הגנה אמיתית. החוק בארץ הוא לא דומה לחוק האמריקאי שמאפשר זיכוי בין רגע. בארצנו הקטנה הדברים עובדים אחרת וזכותו של הלקוח לקבל זיכוי מלא על חיוב לא הוגן היא מופחתת ומוגבלת. לצורך העניין אם קניתם דיסק מוזיקה חדש וקיבלתם אותו משומש ושרוט תמצאו שאין לכם הגנה אמיתית מחברת האשראי.
  10. יש עם מי לדבר - הסתבכתם עם המוצר? צריכים קצת הדרכה ?  - כשמדובר במסחר מקומי תמיד תמצאו יותר תמיכה ועזרה בהפעלת המוצר. שלא לדבר על מגוון אפשרויות מייידיות להחלפה, שינוי וזיכוי העסקה.
צוות אתר Xgadget מורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ ובעולם  אשר שמו לעצמם למטרה למצוא את המוצרים הכי טובים, במחירים הכי נמוכים ובאיכות הכי טובה ולהביא מוצרים יישירות אל ביתו של הלקוח הישראלי. ולכן, אין צורך להסתובב שעות באינטרנט וליפול על סיני שבקושי מבין אנגלית.